190 knyck

Här har det städats en del på förmiddagen. Vi sov länge - tack och lov! Frida snusade på till närmare nio idag, men hon lade sig ju apsent igår så tur var väl det. Sedan körde jag ut pappan och lillhjärtat i solskenet, de cyklade iväg till lekplatsen medan jag plockade undan, rensade, slängde och dammsög här hemma. Jag röjde runt som en turbo, men tyvärr syns det nog mest om man vet hur det såg ut innan. Nåja, bättre blev det i alla fall. --ler--

Nu har äntlgien min bror trillat in! Efter lunch, småprat och fika så slappar vi nu alla. Frida sover middag, pappan läser bok och lilebror surfar och vilar om vartannat. Jag ska hoppa in i duschen om nån minut, för ikväll blir det påskmiddag hos farmorn och farfarn (tack!!) för hela gänget. Bekvämt!  Sen får vi se hur det blir med bloggandet, för snart är det dags för datorn att få sig en efterlängtad vårstädning!

Dusch var det ja. Tjipp!
/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0