Slöhögar

Här skrotar vi runt, vi lediga. Frida säger att hon "pysslar" - hon leker med grejorna som fått en egen hylla i köket. Och serverar glatt låtsaskaffe ibland, ur sin fina rödvita servis. Johan handlar kryddor, ska snart lägga in sill.Vi har haft en skööön, låååångsam start på dagen.

Och jag? Jag leker med Frida (nyss var jag häst och kröp runt här med en liten ryttare på ryggen) och rensar bort dokument på datorn, förbereder ominstallation. Lillebror kommer i helgen och och ska snällt nog hjälpa oss pyssla om den låååångsamma datorn lite! Jag ska strax skruva isär den (hjolp!)  och kolla om vi kan komplettera med minne - behöver checka vilken sort som krävs, det dyra eller billiga, haha.

Men vet ni - om en dryg timme, ska jag på ansiktsbehandling! LYX. Ligga still, bli ompysslad. Ahhhh. Ska nyttja ett presentkort som jag fått, så jag behöver inte ens betala. Ännu lyxigare, haha! Det är nämlgien inte så fett i kassan när man vabbat halva månaden, typ...

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0