Snabba ryck

Morfarn sussade på bäddsoffan här i lilla lägenheten inatt. Frida kunde omöjligt somna igår kväll mitt i smeten, men till slut slocknade hon (strax före midnatt!!) i moffisens säng! Hon sov sedan till kl 10.20 idag - då Johan VÄCKTE henne! Jösses. Sen blev det allt-i-ett-svep resten av dagen. Frukost, dusch, besök hos U&B med gotttgott fika (tack!) och busglad vovve. Sen tandlagning för mig, välbehövligt. Avrundade med ett snabbsnabbt mycket trevligt raketbesök hos Ullis och hennes syrra A (som är den jag egentligen känner av de två, Ullis och jag är mer bloggbekantingar kan man säga).

   
Frida busar och stökar ned hos Ullis och lilla urcharmiga Nilia

   
Frida busar i Folktandvårdens korridor -- Myser i moffisens säng, seeent

Nu dukas det upp pizza i köket. Vi ska smaska i oss och sedan packa bilen full igen och rulla hemåt. Bättre sent än aldrig. Med mig följer tankar på alla jag inte hunnit träffa den här gången (heller)... Men vi körde i alla fall ett varv runt gamla hemkvarteret.

Kraaaam.
/Jenny
 

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0