Veckoslut igen

Väääldigt bekvämt med två dagars arbetsvecka, tycker jag. Ja alltså, med undantag för att man inte hinner prestera nåt, förstås... Haha. Men härligt avkopplande är det!

Idag var småskruttarna ute och busade när jag kom till dagis för hämtning. Här nedan ser ni Frida in action, klättrandes och full av energi.


Sen åkte vi och handlade käk. Frida tog en stödmacka direkt på plats, i väntan på hemfärd och middag. Mumsigt! Och lugnare läge för både liten och stor tjej, om man säger så...


Nu håller vi på att kvälla oss. Frida smaskar kvällsmat, trött som en plätt för hon har inte sovit på dagis idag så snart är det godnatt hur lätt som helst skulle jag gissa. Jag sitter här vid datorn och ugglar, sedan ska jag sjunka ned i TV-soffan och pusta ut... Gona mig med serier på video och nåt gott och onödigt att knapra på. Pappan ska kanske uppvakta en vän som fyller år, så vi får se om det blir girls only så småningom här hemma.

Ha en bra, härlig, skön, vilsam helg!
/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0