ZzzzzzzZzzzzz

Fortfarande är min hjärna inbäddad i fetvadd, typ. Alldeles förskräckligt seeeg och trög. Jag har nästan svårt att hålla mig skärpt nog på jobbet på eftermiddagarna. Jädra pollen! Ändå valde jag att åka buss till och från jobbet idag, trots perfekt cykelläge (ingen dagispassning!) och fint väder. Det är helt enkelt inte värt det, en blåsig cykeltur är riktigt illa för ögon och näsa just nu. Elände. Men det går väl över. Tids nog blir det vinter igen!! --skratt--

När jag kom hem idag var Frida väldigt kramig och klängig. Jag skulle leka med henne och hennes saker, busa och vara med henne heeeela tiden. Det tyckte pappan var ganska skönt, för han var alldeles (citat) "färdig som människa" efter så mycket tid med Frida, haha. Han åkte dock och handlade mat istället för att bara plana ut i soffan, det var bra jobbat. Det är skönt att se att det inte bara är jag som kan bli alldeles trött ibland av intensiteten i att vara med Frida och få allt att flyta! Hon är charmig, rolig och underbar - med  tvåringsvilja upp över öronen!


Frida smaskar banan och spexar efter maten på altanen hos M&A i lördags.

Nu börjar House och sambon står i datorkö! Efteråt ska jag betala de sista räkningarna. Suck. Roligare kan man ha. Kanske därför jag lätt skjuter upp det till sista sekunden...

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0