Resultatet av ett infall

Jag fick just ett ryck. Social spontanitet, härligaste sorten!

Jag och Frida är lediga på fredag.
Gudbarnet fyller år på fredag.
Gudbarnets mamma visade sig vara ledig på fredag.
---------------------------------------------------------------------------------
= Frida och jag drar på roadtrip till Ingarö!

Vi drar hem efter förskolan imorrn, käkar, rasslar ihop lite pryttlar (nåja, till och med min packningsnoja bör kunna hållas någorlunda i chack vid en 24-timmarsresa!) och åker iväg! Det blir lagom tills Frida ska somna, kan jag tro. Sedan hämtar vi W som kommer med tåget till Estocholmo strax innan nio, och susar hem till dem. Vilken guldplan!

Jag får vara med på morgonuppvaktningen av gudbarnet i år. Himlars så trevligt!

Efter att vi tillbringat fredagen med att fika, käka, störa deras planer och trivas finfint, rullar vi hemåt igen lagom tills det blir läggningsdags för blommisen på kvällningen. Tiptop.

Genast kändes det extra lätt att traska till jobbet imorgon, med något att se fram emot!

/Jenny

Kommentarer
Postat av: malinboström

Hej vännen!

Bra initiativ att sticka till Wenche(stavning???)på fredag. Men det var inte det jag ville säga egentligen. Läste dina tankar om din mamma. Jag blev verkligen rörd tilll tårar (ser inte tangenterna ordentligt just nu så det blir bara fel när jag skriver). En sak till- guuud vad bra du klär dina tankar i ord. Keep up the good work!

Kram Malin

2009-08-19 @ 21:53:13
Postat av: Lisa

Det är fantastisk roligt med alla bloggar och få tjuvkika lite in i andras vardag. Det här var en fin blogg och ha en underbar ledig fredag!

2009-08-19 @ 23:08:06

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0