Socialsnurrigt

Jag ville bara knattra ned att jag ÄR här, vid liv, hemma! (Om nån mot förmodan undrar...) Men det rullar på så jag hinner inte skriva! Efter gudbarns-uppvaktning i Stockholm kom vi hem sent på kvällen igår. Idag har vi haft lilla I hos oss hela dagen, medan hennes mamma packat flyttkartonger (och hennes pappa jobbat). Frida och hon har busat järnet och haft supermysigt! Detta uppdrag avslutades med att vi blev bjudna på nybakade muffins och pizza där, sååå trevligt! Bilder från bravaderna kommer nog senare.

Nu ska jag springa genom duschen, för snart kommer kompisen J hit med hyrfilm!

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Andreas

Tack för igår snälla kompis! Isa hade en jättehärlig dag med sin bästa kompis Frida och dig. Kram på dig!

2009-08-23 @ 22:22:37

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0