Back in business

Jag överlevde gastroskopin! Det var inte särskilt trevligt, men gick snabbt och jag hade faktiskt väntat mig värre. Det mest konstiga var nog att man fick ha ett stortplastmunstycke i munnen så att den var ganska mycket öppen, sedan skulle man svälja med det i. Hur ofta sväljer man med munnen vidöppen? Svårt, tyckte jag.

Har just landat på jobbet, känns okej förutom lite irritation i halsen och så är jag SJUKT HUNGRIG. Ingen hade minsann behagat tala om att man skulle vänta minst en timme EFTERÅT med att äta och dricka också - knorr knorr! Känner mig lika svag och hungrig som de i Robinson verkar, haha. Nu är dock klockan äntligen slagen och jag ska gå ned och smarra i mig min inköpta lunchlåda.

Tjillevippen, ha en bra helg därute!

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0