Bästa morgonen

Den här dagen började helt fantastiskt. Vi fick sovmorgon - lilla pinglan vaknade inte förrän närmare 9-snåret! Det första hon gjorde, var att rulla närmare mig, sträcka ut sina små mjuka, sängvarma armar, krama mig, stryka mig över kinderna, lägga näsan mot min kind och säga:

- Jag tänkte på en sak, mamma.
- Vad tänkte du på då, Frida?
- Jag tänkte på att jag älskar dig. Du är det finaste som finns, du. Jag är så glad att jag har dig förstår du.


Gissa vem som blev varm i hela hjärtat och fick tårar i ögonvrån? Sådana här mornar slår allt. Underbart, underbart, underbart!

(Lite senare sa hon i och för sig också "Neeeej, pappa ska ta på mina kläder, för han är bäst." Jassåru, rackarunge! Men pappan ska väl också få bli varm i hjärtat, haha. Och ja, han fick också klappar och kramar i morse!)

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0