Frågor och svar

(Hittade en frågelista hos Madde som jag snodde.)

Matvanor:
-------------------------------
Bästa maträtt?
Tacos och sushi.
Bästa dryck? Vatten - och just nu (helst Zeunerts eller Vasa) julmust!
Hatdryck och -maträtt? Fet mjölk och gröt/pölsa.
Bästa alkoholdryck? Cider, typ Aquatini och rött vin.
Använder du smör på smörgåsen? Japp. Tyvärr.
Smågodis eller färdiga påsar? Lösgodis med mest hårda, salta och sura.
Favoritglass? Vanilj med krossad choklad, Daimstrut eller mjukglass.

Shoppingvanor:
-------------------------------
Hur mycket shoppar du för varje månad?
Iiiiingen aning. För det som finns kvar, typ.
Har du mer skor än kläder? Definitivt inte.
Favoritplagg? Mysbrallor, mjukis-BH/tight linne, tjockstrumpor, tunika.
Hatplagg? Stringtrosor, nylonstrumpor, polotröja.

Arbete, utbildning:
-------------------------------
Jobbar eller pluggar du?
Jobbar.
Vad vill du bli? Gammal, lycklig och frisk i fin kombo!
Trivs du med ditt jobb/din utbildning?  Ja, fast det har kantrat lite åt ett annat håll jämfört med vad jag trott och tänkt från början... Och så kan man ju undra när jag ska skriva den där boken jag alltid drömt om att komma på?
Är lönen viktigast? Nej. Arbetskamrater, arbetsuppgifter, känslan styr.

Boende:
-------------------------------
Lägenhet eller hus?
Hyreslägenhet mitt i smeten.
Framtidsplaner med boende? Köpa hus (när rätt plejs och ett lånelöfte sammanfaller...).
Litet eller jättestort? Får man säga lagom? Inte litet! Så stort som vi har råd med, kanske...
Drömboende? Ett läckert funkishus på kanske 200 kvadrat, mycket förvaring, stort garage, mysig tomt med fruktträd och -buskar och vatten nära. Och en städerska, hahaha.
Landet eller mitt i stan? Helst nära stan, men med lite lantlig känsla (eller stor tomt!).
Mysigt eller sterilt? Mysigt. Sterilt är en utopi i min hamstervärld...

Lite allt möjligt

-------------------------------
Har du barn? Som om nån som läser den här bloggen kunnat missa Frida! (yada yada)
Är otrohet okej? Nix!
Älskar du någon? Japp!
Betyder familjen mycket för dig? Ja.
Är du lojal? Ja, ibland för mycket.
Tycker du om att dricka dig full? Nej, faktiskt inte.
Hemmafest eller krogen? Hemmafest. Har tappat krogsuget totalt just nu.

/Jenny


Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0