Gäääääsp

Sambon som rajrajjade igår, ligger fortfarande och sover. Märkligt, för jag har sovit lika lite.

Jag kom som vanligt inte i säng i vettig tid, slocknade väl strax innan klockan två. Kvart över tre (efter att jag redan ha vaknat till en gång av att sambon kom hem och lade sig) vaknade Frida, helt osalig. Hon satt upp i sängen och yrade om att hon ville ha tomater och sitta i sin stol och äta dem. Det tog henne nästan en gnällig timme (inkl två "klättra upp till mamma"-vändor) innan hon riktigt slocknade igen. När jag till sist insåg att Frida sov, hade min överarm klibbat fast vid hennes sängsida så att jag trodde målarfärgen skulle följa med när jag tog mig loss...

Den lilla fnutten har sedan drömt hela natten, småpipit och hållt mig online liksom. Hon vaknade sedan klockan åtta och producerade direkt ett blöjinnehåll som INTE gjorde det lämpligt att ligga och dra sig ett endaste dyft mer.

Jaha ja. Idag önskar jag att Frida inte slutat sova middag... Är trött som en plätt. Med huvudvärk. Hm. Var det verkligen inte jag som var ut igår? Nähä. Bara normalt mammaliv. Ja men då så.

Idag: Ska försöka göra upp semesterplaner. Kanske ringa nån. Kanske surfa fram lite utflyktsmål. Vem vet!

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0