På glid

Jag och lillsmulan har haft en såååå härlig förmiddag. Hon sov länge (tackar tackar - vad lyxigt underbart det är!) och vaknade sedan på myshumör. Hon kröp nära intill, gosade med mig, ville läsa bok och småprata. Jag ignorerade kissnödigheten och låg kvar. länge. Smög bara upp efter telefonen för att ringa och säga godmorgon till pappan också.

En gosig bild på oss från i maj.

När vi fortfarande satt och käkade frukost, ringde farfarn och ville ha lunchsällskap. Så fel i fas var vi! Semesterlunken är på topp, haha. Lunchen intas än... Nu ser jag att dagen liksom glidit oss ur händerna, dags att agera om det ska bli nåt mer ön inomhus-has idag. En cykeltur, har vi tänkt oss. Vädret som var fint i morse, är numera sådär lagom mulet för lite biking.

Vad gör ni andra?

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0