Påbrå

Fantasin utvecklas så det knakar hos Frida just nu. Hon lekar långa stunder själv, pysslar på med sina leksaker och pratar låååånga haranger för sig själv. (VEM kan hon ha fått det av?!) Jag tjuvlyssnar allt jag kan och fascineras över hur hon drar egna versioner av sagor vi brukar läsa, sjunger sånger och kommer ihåg texter. Hon hittar på historier och skeenden, testar uttryck hon hört och liksom befinner sig i en egen värld.

Skrattar för övrigt  ihjäl mig åt den lilla blommisen som för tillfället går runt och "packar" för resa till morfar. Hon går runt med sin lilla Nalle Puh-resväska. Plockar fram saker. Pratar, pratar. "ALLT ska med, den här är min bästa favoriiiit" och "Den här kan också vara bra att ha juh" säger hon, hahaha. Där brås hon också på mig. Tveklöst.

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0