Osaligt

Om det var stökigt vid läggningen igår, så fortsatte natten på samma vis. Frida sov bra till 03.30, sedan vaknade hon säkert 10 gånger fram till 6.30. Hon grät, pratade i sömnen, kastade sig av och an, klev upp och skulle plötsligen gå iväg, klagade över ett ont öra... Det var ingen ordning. Sista delen av natten tillbringade hon för ovanlighets skull i vår säng. Jag lade mig sent som vanligt och hann väl få ihop 3-4 timmars sömn kanske, gääääsp.

När Frida väl skulle upp sen, sov hon dock som en sten. En bedövad sten. Hon var fortfarande lite klängig och gnällig men hade ingen feber på morgonen (och örat verkade okej), så jag och hon och dagens skörd av väskor (3 kollin) cyklade iväg till förskolan och jobbet till sist. Det var svettigt som vanligt, idag är det dessutom SOOOOOL ute! Den krasslige pappan hade nämligen lagt beslag på bilen, han var feberfri på morgonkvisten och hoppades kunna jobba åtminstone halvdag.

Nu: Jobba vidare efter lunch. Har en dum, dum katarr-mage idag och tycker en smula synd om mig själv. Och ni?

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0