Petronella ifrån Plaskeby

Nu ska jag åka och hämta min lilla blomma på dagis. Gissar att Frida är gaaaaanska blöt och kall, om de är ute som de brukar på eftermiddagen. Det har öst ned konstant utan avbrott HELA dagen idag. Brrr. Men nu är det sommar och barfotadags, så jag kör vidare med sandaler och utan jacka (på mig alltså). Det är 7 grader ute...

På hemvägen idag blir det lite färskvaru-shopping, sen matlagning as usual och till sist packning! Frida och jag är lediga imorgon och drar till Stockholm för att hälsa på W & G och deras grabbs nåt dygn. Ska bli himla kul! Får se om vi hittar på nåt mer bus eller om det bär hemåt igen på lördagskvällen.

Kraaam och trevlig helg!

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0