Bra läge

Hörrni, vad bra jag har det! Nattsuddar lite extra bara för att njuta av hotellrummet och lugnet. Sitter just nu uppflugen i hotellsängen med jobbets bärbara i knäet. Fötterna är lite partysvullna och strax ska jag ta bort sminket och krypa ned under täcket.

Middagen var lååång, men jag hade trevligt sällskap från Jordbruksverket i Jönköping och Söderhamns kommun. Dessutom satt ett par av kollegorna rätt nära. Efter maten spelade ett märkligt Magnus Uggla-loookalike-band. Jag tror det blir ett test imorrn, de som var lite väl förfriskade (många, ska ni veta) TRODDE nog att det var Uggla själv.

Fick prata med Frida två svängar ikväll. Det lilla busfröet höll pappan sysselsatt, hon hade vägrat sova under dagen och ville ändå inte natta i vanlig tid på kvällningen! Krånglar lite med maten ännu också och fortsätter klaga över magen, men är enligt uppgift annars i okej form. De planerar att hon ska gå på dagis imorgon, så vi får hoppas att allt går bra.

Nu är det hög tid för sömn. Och vet ni? Imorgon får jag äta hotellfrukost. Med fokus på mig själv. GUD så lyxigt!

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Ulrika S

Att få äta hotellfrukost i lugn och ro utan barn är verkligen lyxigt så passa på att njuta! Barn är underbara och man saknar dom naturligtvis men det är nyttigt att vara ifrån varandra och längta lite extra ibland...

2009-03-26 @ 08:30:52
Postat av: Marielle

Hotellfrukost måste vara bland den bästa som finns!!!

2009-03-26 @ 15:05:39

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0