Film 1 från gamla bloggen

När gamla bloggen läggs ned 12 mars, gissar jag att allt försvinner puts väck från nätet. Jag har sparat alla inlägg och kommentarer, för att kunna ha det kvar till Frida sedan. Men något som vore kul att föra med sig hit, är det filmklipp jag lade upp efter nyår. Så nu kommer en radda "gammal skåpmat"!

Jag började med en av de första sångerna Frida sjungit på egen hand - tidigare sade hon mest att hon "glömt texten, mamma" och vägrade sjunga alls. Men sedan plötsligt kom hela sånger i ett svep!

Jag hamrar och spikar och bygger en bil,
jag sågar och gnider och drar med min fil
Jag målar och målar med tjockt och med tunt,
sen startar jag motorn och bilen kör runt, tut tuut!



/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0