I vardagen igen

Kors i taket - vi var i god tid till dagis och jobb i morse. Trots att jag sovit jättedåligt på grund av en väääldigt öm bröstkorg och var trött som en urlakad sill. Jag hann prata med personalen och informera om hälsoläget och vinka av en storgråtande Frida, innan jag åkte vidare och tog itu med supporttelefonen på jobbet.

Frida verkar ha orkat med förskoledagen bra. Så pass bra, att hon inte ens tyckt att det var nödvändigt att sova. Man kan väl säga att hon inte hade några problem att koppla av under bilresan hem sen... Sover som en stock! Måste snart väcka henne, så att inte sömntiderna bir ännu mer på snedden än de redan är. Den lilla fnutten hade ätit lunch och mellis idag också, kanske inga jätteportioner men i alla fall inte så lite att det var anmärkningsvärt. Skönt! Och det stod tre blöjbyten uppskrivna, så jag kan nästan anta att hon kissat hyfsat.

Själv hade jag en arbetsdag fylld av möten. Det är ganska frustrerande, när man varit borta en hel vecka och ligger efter med både det ena och det andra - att hela första dagen går åt till att vara uppbunden med annat istället för "beta-av-att-göra-listan-jobb"! Men det ordnar sig. Det gör det alltid. *ler*

Nu: väcka halvdöd lilltröttis och laga mat. Ha en bra kväll!

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0