Jag ser ljuset

Vi hade nedsläckt här mellan 20.30-21.30 ikväll, körde Earth Hour alltså. Det var riktigt mysigt med alla stearinljus överallt. Fast vi fuskade och hade TV:n på, jag kollade in Robinson med en sovtrilskande Frida i knäet. Till slut mumsade hon  i sig en bonus-kvällsmats-banan och efter det slocknade hon äntligen. Kort därefter nattade även pappan, medan jag avnjöt de desperata hemmafruarna på video.

Själv har jag tassat runt här och ställt om alla klockor nu. Huvudet är alldeles disígt. Jag är nästan för trött för att räkna ut om Frida kommer att vakna extra tidigt eller inte... Jag lägger mig ju sent. Hon har vaknat tidigt på sistone, men idag somnade HON sent också. Tro vad den ekvationen ger för summa? Det lär visa sig. Natten känns som rena lotteriet, haha. Är det sådant som kallas spänning i vardagen?!

Gonatt!
/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0