Hängig "på riktigt"

Jag inbillade mig inte den stora tröttheten och ynkligheten på förmiddagen. Nu har jag cirka 39 graders feber, fryser, har ont i halsen och en otrolig huvudvärk. Toppen, BÅDE allergi och sjuk "på riktigt" - stimulerande. Ser fram emot en motig morgonkvist, om detta håller i sig. Oavsett om jag fortsätter vara sjuk, måste ju Frida iväg till förskolan. Förutsatt att inte hon också är sjuk, vilket nog skulle vara än värre... Hon har hostat ett par dar och vi drog igång en astmamedicindos i förrgår, men annars verkar hon piggelin än så länge.

Förresten: Ett par timmars storhandling på ICA Maxi rekommenderas inte med en feber som på kort tid rasslar upp till 39 grader... Brr. Var länge sedan jag kände mig så ynklig. Stormiga förmiddagshumör, allt är förlåtet! (Och tack för stödet och de fina orden, Annika.) Nu blir det sängläge omedelbums.

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0