Läskigheter

Nytt (eller åtminstone mycket mer påtagligt) för den här veckan: Frida har blivit alltmer rädd för höga ljud. Just nu framför allt från motorer. Passerar en högknattrig motorcykel när man är ute på stan, blir hon helt skrajsig i flera timmar bara hon ser en bil, buss, moppe eller båge. Hon klamrar sig vid mig och har ett alldeles förskräckt uttryck i ansiktet. Hmm. Kan nåt ha hänt (typ på dagis) som vi inte vet om? För de här reaktionerna kom väldigt plötsligt, tycker jag...

.............................................................................

Nuuu är äntligen tvättmaskinen jag väntat ut klar och kan hängas. Eller... om sanningen ska fram, har den nog varit klar nån halvtimme nu. Jag förlorade mig en smula i föregående inlägg...

Imorgon em/kväll väntar invigningsgalej på nya arenan i Sandviken med sambons jobb. Finstass på, jisses så ovant. Och än mer ovant: Frida ska sova borta första gången (hos farfarn och farmorn). DET blir mysko. Sen på söndagen har vi också en del planer, så om det blir lite stilla här så vet ni varför. I´ll be back.

Ha en riktigt bra helg!

/Jenny

Kommentarer
Postat av: farmor

Tänk att vi får ha Frida över natten.Det går säkert bra och Frida måste öva sig att vara ifrån sina föräldrar.Vidare önskar jag Jenny och Johan en

fin kväll gemensamt.Det är oerhört viktigt att vårda en relation också.Det är lätt att glömma bort

varandra.

Njut av varandra och tyck om varandra.Upplev kärleken och sommaren! Njut av de fina artisterna!

Frida är en kavat unge som tål att umgås med många människor och jag vet att hon gillar oss gamlingar1

Äntligen får vi passa Frida en natt.Vi har längtat

efter detta.Njut nu och koppla av och lev vuxen livet.Till andra småbarnsföräldrar vill jag också säga njut av varandra ni vuxna.Glad sommar till alla som läser denna kommentar! Det är roligt att läsa Jennys blogg och även kommentarerna från andra.

Jag tycker ibland att jag känner er alla.Speciellt roligt är det att läsa Jennys morbrors kommentarer då han är ungefär i lika ålder som jag.Språket är rappt och modernt.

Kenneth gillar inte att jag kommenterar på denna blogg. Jag är strängt förbjuden så jag förväntar mig skäll.Misstänker att Jenny inte heller gillar

kommentarerna och Johan avskyr när jag kommenterar.

Allt är ju positivt i min kommentar. Njut av livet tyck om varandra, uppmuntra varandra.Den blomsretid nu kommer med lust och fägring stor.Njut ni alla människor.Vi ska njuta av att rå om Frida och lukta på alla blommor.

2009-05-30 @ 10:33:02

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0