En snabbtripp uppöver

Nu befinner jag mig tack och lov på sista jobbresan innan jul, vad jag vet. Puh! Längtar efter att få kura i hemmets vrå nu. Men strax väntar ju december runt hörnet - privat brukar det vara mycket mys men också fullt upp då!

Är i Sundsvall på Mittuniversitetet för användarträff för användare som har samma lärplattform som vi. Innehållsrik och förhållandevis nyttig dag 1, tycker jag nog. (Glömde kamerasladden, så jag serverar ingen käck dokumentation denna gång.) Bor på alldeles utmärkt trevliga Clarion hotell. Sundsvall bjuder dock på pissregn, det är kanske lite synd...

Skippade att delta i gemensamma middagen och har istället haft kompismys hos en gammal gymnasieklassis! Blivit hämtad, bjuden på thaikäk och fått stora husvisningen - har oh:at och ah:at över allt fint de gjort och har på gång! Hann med en hel del småprat, fick spana in klänningen hon ska gifta sig i snart och mysa med te i soffan. Hon gav mig till och med skjuts tillbaka till hotellet. Härligt!!

Nu väntar sängen. Imorgon väntar ytterligare en halv dags konfererande och sedan tågresa hem på eftermiddagskvisten!

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0