Inte bara måndag och vardag...

...utan även min födelsedag!

Fast jag har en väldigt icke-födelsedagig dag än så länge... Stökig natt med gnällig pluttunge, som bland annat gnällde över ett ont öra. Har suttit i telefonkö till barnkliniken och fått lite rådgivning, men väntar nu på att få bli uppringd från hälsocentralen dit vi måste först. Håller tummarna för att de inte ska ringa från dagis. Försöker jobba ikapp efter hemmadagarna förra veckan, och är extra överhopad eftersom mina närmaste kollegor är hemma sjuka från jobbet...

Men det ska nog arta sig, haha! Det stod en vacker ros på frukostbordet i morse, och jag vet att det vankas paket ikväll. Frida har skvallrat om att de pysslat en hemlis till mig också hihi. Härligt!

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Ullis

Wihooo, GRATTIS!!!

2009-11-09 @ 12:39:50
URL: http://flimmra.blogg.se/
Postat av: Jonna

GRATTIS på födelsedagen! Hoppas att du har haft och har en mysig dag! Kram Jonna

2009-11-09 @ 18:56:49
Postat av: Marielle

Grattis på födelsedagen!



Kul att du haft en mysig helg mitt i "sjukstugan" som verkar hålla i sig, stackars Frida!



Kram

2009-11-09 @ 21:05:14

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0