Frispråkigt

Häromdagen utspelade sig följande:

Frida jag ska gå på toa hos farmorn. Samtidigt såklart - just nu är det väldigt mycket toa-umgänge här hemma på grund av trassliga lillmagen! Frida ska sätta sig på pottan, så jag ställer den framför toan. Men nej, hon stuvar in den på den lilla, lilla golvytan bredvid toan och slår sig ned.

- Men Frida, ska du inte sitta mitt emot mig istället?
- Nej mamma, jag vill sitta här, bredvid dig.
- Men är det inte lite trångt där?
- Det gööör inget. Jag vill sitta här bredvid dig. Då kan jag klappa på din stooora rumpa också. Här ÄR din stooora rumpa.
(daskar till mig)

Hahahaha, det var ju vänligt!

/Jenny


Kommentarer
Postat av: Sandra

hahaha, helt underbart! jag bara väntar in såna kommentarer från min alfred så småningom. trevlig lördag!

2009-11-21 @ 13:28:23
URL: http://frusandra.wordpress.com

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0