Om att frottera sig

Jag har gjort ett par kändisspaningar den senaste veckan. Ni förstår väl att jag lever det goda livet?

I lördags, när jag var i Stockholm på tjejträff, delade vi lunchrestaurang med Sven Wollter. (Tydligen även med Svens Wollters nya fru, men eftersom jag inte känner till hur hon ser ut så missade jag den detaljen.)

I tisdags när jag och Frida handlade lite mat på stan efter läkarbesöket, stötte vi ihop med Rolf Lassgård. Bokstavligen faktiskt - Frida krockade med hans ben när hon kilade omkring och dikterade vad vi skulle köpa. Lassgård köpte just då charkvaror över disk, ifall intresseklubben vill anteckna!

Nu hade jag hoppats följa upp det här lite snyggt med någon lokalkändis i Örebro, men det lyckades inte tyvärr. För att min kurskamrat käkade frukost intill Herman Lindkvist räknas väl inte?

/Jenny =)

Kommentarer
Postat av: Ull!s

Man lösenordsskyddar hur lätt som helst under inställningar! Hihi, kul att springa in i en kändis - det gjorde jag med Jonas Karlsson, rakt in i magen. Haha. Kram!

2009-11-12 @ 23:48:32
URL: http://flimmra.blogg.se/

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0