Säreget

Jag är nog lite annorlunda, hörrni.

I förmiddags tog jag fram lingon ur frysen, för att koka sylt på eftermiddagen. Men plötsligt hamnade vi på stan istället, och fram tills jag vaknade efter att ha råkat sussa nån timme i samband med Fridas nattning hade jag heeeelt förträngt dessa nu väl tinade lingon. Sambon lovade hjälpa till, men blev vips iväglockad ut på öl med en kompis på stan.

Tror ni att jag drog igång syltprojektet då direkt? Nej nej nej. Fegt.
Två och en halv timme senare är klockan midnatt. NU börjar jag koka!
(Kanske hinner få hjälp av sambon trots allt?!)

Medan sylten puttrar ska jag jag packa lite grejor, för jag sticker iväg på en egentids-tripp till Stockholm innan lunch imorgon, och återvänder hem på söndag kväll. Ska träffa några gymnasieklassisar på lördagen - kommer troligen prata ihjäl mig, skratta mycket och ha störtmysigt! Sedan åker jag ut och övernattar på Ingarö och tillbringar söndagen hos W och hennes grabbar innan tåget går hemöver på kvällningen. Fattar ni vilken lyx?!

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Marielle

Å vad härligt för dig! Ha en underbar helg! :)

2009-11-07 @ 15:15:53

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0