Andningshål

Ikväll har jag träffat två av mina finaste vänner. Pratat om stort och smått, allvar och trams. Skrattat och tårögts. Småshoppat lite nån timme. Käkat oss smällmätta på Church Street och sedan ändå fikat efteråt på nya caféet Mocca på söder. Haft det riktigt, riktigt gott för själ och hjärta. Tack för att ni finns!

Jag behövde det syret. Det här är nämligen jobbveckan from hell. Om jag så jobbade till kl 20.00 varje kväll, skulle jag inte hinna alla "måsten"! Det är en viktig deadline, gamla surdegar, drösvis med nya akuta saker och sjuttiofjorton möten som trängs om uppmärksamheten.

Nåja. Bara att andaaas, ta en sak i taget och jobba på som en gnu.
Nu ska jag korrläsa en manual innan sängdags!

/Jenny


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du sugen på fler barn?

2009-10-27 @ 08:25:27
Postat av: Sara

Vilken lustig liten kommentar? :o)

2009-10-28 @ 00:05:28
URL: http://skruttisar.blogg.se/

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0