Generös gullnosing

Måste ju berätta en söt sak, kom jag på! Efter att jag lyssnat på Besvärjelse-låten (se tidigare inlägg idag), höll jag ju på och förklarade för Frida varför man gråter fast man kanske är lycklig, eller glad. Jag sa också att den låten handlade om att ens barn ska bli vuxet och flytta ifrån en, och att jag blir lite sorgsen över att hon inte alltid ska finnas så nära mig.

Då svarade den söta gullpricken: "Men du får komma till mig då ju. Då får du komma till mig och gosa. Och hälsa på hos jobbet, mitt jobb. Då får du vara hos mig, å i min lägenhet."

Ååååh, hjärtförstoring. Jag hoppashoppashoppas att åtmistone en snutt av det blir sant, Frida. Och att jag får leva och finnas med över huvud taget i din vuxna tillvaro!

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0