Skaka rumpa

Ibland undrar man om man är unik trots allt. Om man sticker ut lite extra. Om man faktiskt skiljer sig från mängden ändå? Fast vem vet. 

Det KAN mycket väl har varit någon fler rätt överviktig, blek, morgontrött, rufsig mamma som skuttade runt naken i badrummet i arla morgonstund och körde några steg från Mumindansen för sin förvånade men ganska fnissiga unge imorse. Kanske fler än jag. Det är ju fullt möjligt.

"Vem svänger på svansen i barfotadansen, jo muuuuuuumin!
Vem skojar och skrattar med små hattifnattar, jo muuuuuumin!
"

Haha. Nu ska jag sticka till dagis och hämta hem Frida. Äntligen! Jag vänjer mig aldrig vid att jag faktiskt kan hinna längta så mycket efter henne, trots att jag har fullt upp på jobbet och det bara passerat en helt vanlig dag.

/Jenny


Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0