Drömma går ju

Här fortsätter kraxeriet. Och på jobbet fortsätter så lägligt kursstarts-hetsen på supporten samtidigt som den "vanliga" att-göra-listan växer sig allt längre!

Nu ska jag åka hem, jag längtar till liggande läge. Fast liggande hostar jag än värre, förstås... Okej, sittläge i soffan får duga då! Med köpmat, sedan te, något att knapra på, serier på video, en filt över benen och sköna kuddar bakom ryggen. En låååång slööööö kväll. Med tända ljus. Gud vad det vore skönt!

Jaså nähä, hade jag barn nu för tiden?! Aj då.

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Marielle

Visst är det fantastiskt att trots att man tänker på dem nästan jämt så "glömmer" man underligt nog bort de små liven ibland... Väldigt, väldigt, väldigt sällan - men ändå!



Krya på dig!

2009-09-01 @ 21:22:04

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0