Hurtbrutta

Idag var det ääääntligen familjegympastart! Vi deltog hela familjen - tur det eftersom jag fortfarande hostar en del om jag gör något fysiskt. Pappan sprang och jag lunkade, kan man säga. Och fotade.

Frida var lycklig och glad, skuttade gatan fram långt före oss på (den korta) vägen dit. Så småningom fylldes gympahallen av sjuttioelva ungar som var lika spralliga! Härligt. Det är så roligt att se variationen på stilarna också - allt finns; helt vanligt vardagsklädda, fotbollströjs-stuket, shorts-och-t-shirts-typerna (som Frida) och så givetvis de söta, prinsesskjols-rosa-klädda små skira varelserna. På de små fötterna ser man mockasiner, skor och halksockar i en ljuvlig röra. Och barfotatassar såklart!


Här gäller det att hänga med i alla rörelser! Inte lätt med några nya sånger...



Sen blev Frida visst lite trött och vilade sig i form medan alla andra fortsatte!



Elelfant-greppet klarar hon faktiskt helt själv - - - Till sist saga och frukt. Mys!


Yes, nu är vi igång. Om jag bara slipper vara krasslig framöver, så ska jag stanna på vuxenpasset efteråt också!

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilka fina bilder!!

2009-09-06 @ 12:16:43
URL: http://skrammelie.blogspot.com

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0