Lite taggigt

Jag glömde ju nästan berätta! Jag har haft en premiärupplevelse ikväll - att ligga på spikmatta! När jag skrev på Facebook om mitt ryggont, rasslade det in en hel radda kommentarer om att jag borde priva spikmatta. Det är sånt bifall bland "de redan frälsta" att det näst intill känns lite sekt-artat.

Det blev den svenska varianten jag testade, helt enkelt eftersom sambon kunde låna hem en från jobbet så att jag fick prova på först innan jag spatserade iväg och köpte en! Fast jag lutar åt att köpa en Shakti-matta, om nåt ska shoppas. Den har fått överlägset flest rekommendationer!

Hur det gick? Jag trodde innan att piggarna skulle typ tränga in i lungan och att blodvite borde kunna uppstå, haha. Det visade sig gå bättre än väntat! Fast jag såg ut som en naggad hällakaka efteråt...

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0