Nedvarvning

Jag har gjort en sjujäkla massa hushållsarbete ikväll faktiskt (för att vara jag). Har illrat runt här och vikt tvätt, kört och hängt två maskiner, fipplat i Frida mat och kvällsfika och nattat henne, plockat och fixat. Inget kan agera nyttojobbs-bränsle som lite morrighet!

Pappan? Han har skrapat färg på landet och fiskat lite. Är nog lika bra att inte umgås så tight, när jag precis landat efter en sådan här yberstressig dag/vecka som jag haft...

Trodde jag skulle få en total meltdown på jobbet i eftermiddags. Datorn fick tuppjuck preciiiiis just på minuten när jag bara skulle tokjäkt-avsluta de sista supportärendena och sedan springa som en gasell (haha, knappast! som en noshörning, mera...) till bilen och dra till dagis. Det innebar dagens tredje omstart (och jag tvingades till ett par igår med). Teknikstress kan verkligen driva fram ett monsterhumör! Det var GRYMT skönt att komma ut i ett duggregn och känna allt det där rinna aaaaaaav.

Välkommen helg.

Antingen pyser jag nu ned i soffan en stund, eller så får det bli sängen.
Tidigare än vilken vardag som helst.

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Marielle

Inte illa. jag brukar bli helt urlakad av sån stress och sedan liggande på soffan, ha ha!



Håller på att göra oss klara för bästa vännernas bröllop! Har lämnat bort lilltjejen och fått håret och sminket fixat av lillebrors flickvän som är frisör - nu återstår bara lite mascara (det vill jag göra själv) och påklädning. Och lite mat i magen förstås ;) Ha en trevlig kväll!

2009-09-05 @ 15:39:37

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0