Vänner

Eftermiddagen tillbringade vi med vännerna S & A och lilla I. Vi hjälpte till med lite logistik och avlastning i deras flyttkarusell, och fick träffa dem lite på köpet. Och äta god pizza. Och kolla in nya radhushemmet som är nyproducerat och så fräscht att jag blir "aaaavundsjuk, jag är så aaaavundsjuk". Vill bara flytta in i deras badrum på övervåningen och aldrig gå ut. Men vad är väl en bal på slottet?!

Sötbruttorna, på väg från lekparken idag.


Frida hade sett fram emot att träffa I. Bästa, goa I. Hon fyller tre om ett par veckor och hon och Frida leker så härligt med varandra nu! De fnittrar ihop sådär kvillrande som bara tjejer kan, redan nu. De bråkar ibland så det står härliga till, redan nu. De diskuterar kläder i telefonen, redan nu. ("Jag har trosor på mig, I." *I springer iväg och byter om* "Nu har jag också trosor." "Vilken färg har du, I?" "Rosa med prinsessa på." "Jaha. Jag har röda med halsband jag.") Haha, har en känsla av att detta bara är en föraning...

Goprickar! Riktiga kompistjejer.


Sötaste, goaste vännerna, både de stora och de små. Tack för idag!

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Sara Asplund

Tusen, tusen tack du också! Kram S

2009-09-13 @ 22:41:14

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0