Det kom liksom av sig

Jag hade ju kommit igång så bra! Två-tre gånger i veckan, typ. Helt frivilligt. Faktiskt gärna! Det hade hunnit bli ett naturligt inslag i veckoplaneringen, något som skulle genomföras.

Träning alltså, jag pratar om träning.

Först var det påsk. En lååång påsk, då jag inte kom mig för att träna. Men precis när jag skulle pallra mig iväg, så kom förkylningen! Dumma. Jag är fortfarande hes och raspig, snuvan är kvar och luftvägarna inte på topp. Det hostas en del. Ganska trött är jag också.

Blääää. Men jag MINNS i alla fall att jag skulle ha tränat om jag varit frisk.
Alltid något!

/Jenny


Kommentarer
Postat av: Wenche

Du kommer igång igen det är lungt. Hejja dig!

2010-04-13 @ 19:24:59

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0