En klassiker

Fortfarande sjuk (men på bättringsvägen!). Host host.
Nedbäddad i soffan, vila, TV:n på. Gäääsp.

Vad händer?

Jo, vips sitter jag och gråter till Oprah.
Det handlar om barn som haft det svårt på olika sätt.
Som adopterats, fått det bättre, opererats och sånt.
Fattar ni? Som att trycka på en tårknapp för blödiga mamman.

Dag-TV, Oprah, tårar.
Såååå klassiskt, hahaha!
Jag har baske mig knappt sett Oprah sedan jag ammade.

Åh neej, nu börjar ett avsnitt av Extreme Home Makeover också.
Hur mycket tror TV-folket att man tål?!
Fram med fler näsdukar! --snörvel--

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Anna E

Haha.. Känner igen det där. När jag var hemma och var mammaledig, så snörvlade jag till både det ena och det andra ;o) Kan dock vara ganska skönt ibland, att få gråta av sig liksom.

2010-04-09 @ 16:22:08
URL: http://metrobloggen.se/anna8
Postat av: Anna

Ja det känns igen från det man var gravid. Är det kanske graviditetshormoner på gång??:-)

2010-04-09 @ 17:43:21
Postat av: Jenny E

Inga graviditetshormoner - jag är sådär rackarns lättrörd ändå! Fatta hur illa det var när hormonerna spökade då... =)

2010-04-09 @ 17:51:40
URL: http://busblomma.blogg.se/

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0