Kompisdejt

Igår hann vi äntligen med en kompisdejt hos lilla I med föräldrar. Eller ja... Hennes pappa A jobbade och hann nätt och jämt hem innan vi åkte därifrån. Hennes mamma S fick skjuts iväg på några shoppingärenden av pappan i vår familj, medan jag busade loss med småbruttorna på lekparken! Fast S kom hem sedan och bjöd på nybakta muffins, mmm! Och Frida och jag hängde kvar, medan pappan handlade mat. Så lite hann vi prata ikapp!


Klätterdrottningen! Hon kom upp högre än det där också. Själv.



"Frida, du kan hålla i min hand, det är mysigt!"



Fikapaus. Gissa om flickorna gärna vill ha så lika kläder som möjligt när de ses?!


Tjejerna var såå glada att se varandra igen! Eller som Frida uttryckte det, när vi satte oss i bilen på väg dit:

- Det här ska bli SPÄNNANDE, mamma!
- Tycker du? Vad kul, varför tycker du det?
- För att I är så rolig!


Det har varit några dagisbaciller i vägen för eventuell samvaro de senaste veckorna, men nu så var det läge. Kul! Givetvis hann bruttorna klä av sig alla kläder och sängbusa med massor av skratt i vanlig ordning, efter att ha utelekt, fikat, gjort pärlarmband, dansat loss och lekt på I:s rum! Två nöjde brudar somnade nog rätt gott på kvällen i vardera hem sen...

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag, våra tussar är de allra sötaste och finaste tjejerna. Det värmer till i hjärtat varje gång jag ser dem tillsammans. Pussa på Frida från oss! Kram S, I & A

2010-04-19 @ 18:29:02

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0