Liten tur i solen

På eftermiddagskvisten sprack solen fram, och då gjorde Frida och jag ett litet ryck för att få utomhusluft i lungorna. (Pappan var trött och har kanske möjligen eventuellt lite förkylning på gång, så han vilade vidare hemma.)

Vi åkte till Hemlingby och kikade på djuren som går ute där - en liten men mysig utflykt! Spanade på får, höns, tupp och kaniner. Vi tog också en prommis runt 2-kilometersspåret, för att titta på lammen som går i en hage där. Frida sprudlade och knallade på jätteduktigt! "Vad myyysigt det är med skogspromenad, mamma! Oj, vad fåglarna kvittrar!" Söta lilla människa! Jag förälskar mig i henne om och om igen, charmpaketet!















Vi kom hem till en god färdiglagad middag, schysst! Efter det fick Frida mumsa vindruvor och så småningom somna i soffan, medan pappan och jag kollade på DVD-filmen "I love you, man". Ledighet är så skönt! (Oj, vad jag tjatar om det...) Sedan gick pappan (som sovit, vilat och tagit igen sig all tid idag utom när han lagat mat) och lade sig klockan 21.15 - sicket kvällsbus, va?! Hahaha. Jag har alltså ägt fjärrkontrollen heeeela kvällen.

Nu blev det plötsligt sent, utan att jag hängde med på hur det gick till. Nattning!

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0