Hinner inte skriva..

...för jag packstökar. Och fixar småsaker, plockar undan, ställer videon på timer, vattnar blommor, fixar resefika, tankar semesterbilder över till datorn, viker tvätt... Och jag måste i säng nån gång också, Inte i Jenny-packnings-psykos-tid utan mer normalt, typ strax.

Imorgon förmiddag rullar jag och Frida norrut till Jämtland och morfarn. Äntligen, säger både hon och jag! Jag ska orka köra hela vägen, så sömn behövs! Vi blir borta till på fredag kväll, troligtvis.

Sambon?
Han börjar tyvärr jobba imorgon...
Livet är orättvist.

(Jag ska försöka blogga ikapp lite under veckan istället om vår skånetripp och den makalöst trevliga bollywoodfesten vi var på igår. Dator och sjuttiofjortonhundra foton medtages.)

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0