Intetsägande

Har just tragglat mig igenom en dag som det inte är mycket att orda om. Mest jobb jobb jobb - lyckades få iväg en arbetsuppgift med deadline idag vilket kändes grymt skönt! Tar mig lyxen att känna lättnad en stund, men sen måste jag få undan ett helt gäng andra viktiga saker också som legat till sig liiiite för mycket! Puh.

Går lite på sparlåga för övrigt. Halvhängig fortfarande, särskilt på kvällarna. Har efter lillfrökens (tidiga) nattning varit en urtrist sambo som bara suttit och ugglat med dator och TV, halstabletter och snytpapper. Zzz Zzz. Rafflande leverne.

Nu har del 1 av So you think you can dance-finalen dragit igång, så jag kollar rutan och känner mig redo för lite aaahhhh och oooohhhh och woooow och så några tårar såklart!

/Jenny

PS: Kan man räkna det som (en förvisso märklig form av) vardagsträning, om man sitter och spänner rumpan och benen under två timmar i sträck?! Hahaha!


Kommentarer
Postat av: Marielle

Klart att det räknas som motion!

2010-09-01 @ 00:23:46
Postat av: FLOOSAN

Alla rörelser räknas som motion =) ha en toppen torsdag

2010-09-02 @ 10:17:00
URL: http://blogg.mama.nu/floosan

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0