Omlott

Idag var det lite svårt att få ihop det.

Jag hade ett möte kl 9-11. Det fick utgå, till förmån för...
...ett annat klockan 9.30-11.30, som faktiskt slutade redan vid 11...
...men då hann jag bli indragen i ett spontant möte kl 11-11.30.

Lunch!

Jag var kallad till ett möte kl 13-16. Hann vara med första timmen...
...innan jag ilade till ett viktigt möte kl 14-15, som drog över till kl 15.15...
...då jag kastade mig över till dagens sista möte som pågick kl 15-16.30.

Aaaaaaaandas.
Kanske man skulle ta och skaffa sig någon käck liten personlighetsklyvning?!

Normalt hämtar jag Frida på dagis kl 16.15, men det blev senare idag som ni förstår.
Sedan åkte vi och postade ett paket, köpte Maxmat till mig, och mötte pappan vid dörren.

På de 20 minuterna jag skulle hinna vara hemma (aaaaandas) hann Frida få värsta frispelet över att hon inte ville tvätta sina svarta barfotafötter. Jag blev provocerad så ända in i kaklet. Sämsta mamman blev lika arg som hysteriska treåringen. (Ja, vi snackar verkligt hysteriska! Wild and crazy x 47.) Men som tur är, kan fröknarna fnatt växla humör snabbt - innan jag åkt hade vi kramats som vänner igen. Puuuh. Jag var alldeles svettig (och fortfarande hungrig) när jag stack!

Ett par kvällstimmar tillbringades sedan hos en bekant på Me&i-träff.
Man kan väl säga att jag råkade tröstshoppa lite...

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0