Det bidde inget

För er som eventuellt bitit på naglarna av nyfikenhet idag (as if, haha!), så kan jag meddela att det INTE blev något husköp för oss idag.

Jag budade och kollade SMS så kinderna glödde kring lunchtid! Men det var 17 budgivare (hallå, hur många som helst ju - även om en handfull avstod från att lägga bud), och priset seglade raskt upp låååångt över vår gräns. LÅNGT över. Det känns inte helt sunt att priset går upp 520 000 under budgivningen, måste jag säga... Mer än en halv miljons ökning jämfört med utgångspriset! Crazy.

Vi ville såklart ha huset, annars hade vi inte budat. Men det var inte the-love-of-our-life-huset, liksom inte här-MÅSTE-vi-bo-rop i själen. Så vi överlever. Bättre lycka nästa gång, typ!

Jag får istället samla vuxenpoäng med min ny-diagnosticerade tennisarmbåge...

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0