Nu ser jag klart

Äntligen har jag linserna på igen! Pluttade i dem i onsdags igen. Det är en sådan frihet, det är svårt att beskriva vilken skillnad det blir.

Är så tacksam för att det finns bra hjälpmedel för blindstyren som mig. Jag tappade mina glasögon sist jag var på jobbresa (de hade halkat iväg under sängen) och fick famla runt efter dem i minst en kvart innan jag fann dem. Det är sådana gånger jag inser vilket handikapp det där synfelet faktiskt är, om det vill sig illa.

Ser nu dessutom fram emot att slippa det delikata problemet att BÅDE bilrutan och brillorna immar igen vid bilkörning i kyla, haha!

/Jenny


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!

Mår du bättre nu?

Hoppas det!

2010-12-10 @ 19:52:54
Postat av: Jenny E

Anna: Tack för omtanken - jag är bättre, känner bara svagt av det ömma i magen. Är mest baran lite trött och småskruttig på ett oklart sätt. =)

2010-12-10 @ 21:42:28
URL: http://busblomma.blogg.se/

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0