Simma lugnt

Simtränandet fortsätter. Jag känner mig så nöjd med det! Det är faktiskt riktigt roligt att nöta bröstsimsarmtag och frisims-rotationer... Idag svepte jag de 1500 måndags-metrarna snabbt faktiskt, heja mig! På onsdag blir det lyxläge, för då kan jag både se och simma samtidigt igen! 

På onsdag åker brillorna av och linserna på, nämligen - JUBEL OCH APPLÅDER för det! Jag och Frida besökte ögonläkaren idag för att kolla upp hennes lilla inkapslade vagel (som spökat sedan april, och kommer att få spöka vidare tills den ger sig själv enligt läkaren). Vi fick då på köpet klartecken för att lägga ned ögonmedicinen mot inflammationen och återgå till det normala. Tackar tackar!

Nu natt. Sov gott!

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0