Tassar runt i natten...

...och väntar på att skrivaren ska tugga klart. Julkorten printas as we speak - bättre sent än aldrig heter det väl va? Det tar sjuuukt lång tid att printa hemma, det glömmer jag varje år. Dessutom glömmer jag hur galen man blir av att skrivaren trasslar när man har sjuttiofjorton ark kvar att printa... Men snart är det klart!

Frida och pappan har skrotat hemma idag. Hon var visst rätt pigg och i stort sett feberfri hela dagen, men har hostat. Vid läggning hade hon dock 38 grader, så det blir en vab-dag till för pappan imorgon.

Lika bra det, jag ringde förskolan idag och fick höra att alla avdelningarna har drabbats av magsjuke-fall, både hos personalen och barnen. Nåt barn på Fridas avdelning hade hunnit dit idag men blivit rejält dålig på plats - grejjt för smittspridningen det! Hu. Jag lutar starkt åt att trolla med knäna i slutet av veckan och hålla Frida hemma från förskolan. Ingen magbacill här till jul, tack!

Godnatt!

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0