Att falla för suget

Idag när jag lämnade Frida hemma efter X antal viljekamper vi haft genom dagen (som för utom dem varit tokmysig!), då kände jag bara att jag ville UT. Behövde få tänka egna tankar, andas i egen takt. Filura lite. Och vart går man då?


Japp. Jag kunde inte hålla mig.

Den stora fördelen med att besöka bokrean först ett par dagar efter starten, är ju folkmängden förstås. Särskilt om man går dit alldeles innan stängning. Jag lyckades fladdra mig igenom alla tre reaorna i centrum - Bookia, Akademibokhandeln och Åhléns. Jajjemen. Den ena förvisso på bara ÅTTA minuter - men jag hann handla tre böcker även där!

Det stod nog ungefär fifty-fifty i påsarna, mellan antal böcker till mamman och böcker till barnet. Mer än 7-8 av vardera blev det inte, faktiskt. Och så hittade jag en del småjox till uppmuntrings-toa-presenter också (även böcker faller in under den kategorin i och för sig). Laddad till tänderna!

Nu ska jag lägga min trilla-ned-från-stolen-trötta kropp till sängs. Direkt. Kommer att slockna innan huvudet landar på kudden...

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0