Dagens namn

Idag har FRIDA namnsdag. Grattis vår lilla söta sockertopp på din dag!

Kommentar från Frida i morse när jag kramade henne grattis:

- Men... har du gjort nåt kort åt mig då?
- Neej, inte än i alla fall. Vill du ha ett kort?
- Ja, det får man på sin namnsdag!
- Jaa... Jag får kanske ta och göra det på jobbet idag då, så får du det ikväll.
- Men - har du glitter där då, så att du kan glittra det?!

En packe glitterlim fick alltså lite oväntat bo i min handväska i morse.
På fikarasten ska det pysslas.

Godmorgon!

Komplettering på kvällskvisten:



Visst fick hon sitt kort. Med glitter i olika färger, och rara hälsningar inuti. Fick godkänt!


/Jenny


Kommentarer
Postat av: Marielle

Otroligt charmigt! Tur att det finns raster...

2010-02-18 @ 11:55:12

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0