Host. Krax. Harkel.

Jag hostar och hostar och hostar. Är rätt slut efter en väldigt kraxig och hes dag.

Fick hem mig och lillgrynet genom snöyran, men drabbades av tokhunger = ond och dum mage på vägen. Det var en matt och otålig mamma som snodde ihop lite räddande mackafika och sedan kröp nära Frida i soffan medan Bolibompa rullade igång. Pappan kom i samma veva som en skänk från ovan och snodde ihop tokgod fläskfilemiddag till oss, medan jag låg och slumrade och försökte låta bli att typ hosta loss nån slemhinna inombords... Har nu en liiiiten smygfeber. Kanske dags för feber efter 4 veckors förkylning? Blääää.

OS-hockeyn går varm på TV:n ikväll. Tacka vet jag play-sajterna!

/Jenny

Komplettering:
Om sambon råkat somna till under OS-tittandet, kan man också obemärkt smyga dit och kolla på Let´s dance-utröstningen istället...

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0