Namnsdagslyx

Jag jobbade läääänge idag. Befann mig på arbetet i 11 timmar och var rätt mör när jag åkte hem. Har dessutom halvt hostat lungorna ur mig och det ger ju ingen extraenergi heller precis.

Jag hämtade upp Frida och sambon hos farmorn och farfarn som hämtat på förskolan idag. Det snöar kopiöst ikväll och har gjort så hela långa dagen. Frida hjälpte pappan att skotta lite innan avfärd, medan jag mest var trött, gnällig och hungrig. Lyxigt nog fick jag matlåda med hem från dem, så hungern var lätt att åtgärda sedan - stort tack för det! Guld värt.


Så här såg det ut utanför mitt jobb ikväll.

 


Frida skuttade runt och skottade lite här och var!


Frida hade fått ett jättefint litet silverhjärta med kedja av farmorn och farfarn i namnsdagspresent! Vilken lyx. Dessutom hade det ramlat in TVÅ kort till namnsdagsbarnet, både gudmormor A och morfarn och M hade bemödat sig med att posta hälsningar. Uppskattat ska ni veta!


Ett fint hjärta till lillhjärtat!



Frida (med nya halsbandet på) läser namnsdagskort.


Kvällen hemma blev ovanligt kort, för alla. Fast jag gör ju det jag kan för att dra uuuuut på den som vanligt... =)

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0