Som genom ett trollslag...

...så vaknade jag med en höft som kändes som vanligt! Skumt. Igår kväll kunde jag knappt gå när jag suttit stilla en stund, men idag känns ingenting. Knäet är också bättre redan, men den där dumma högerarmen känns lite ännu. Det är antagligtvis datorjobbandet som börjar spöka lite i min armbåge (det har jag ju känt förr), och då märker jag av annat också. Men det går över.

Pappan har knatat iväg med lillfnufsan på simningen, vilket ger mig tid till navelskåderi och att analysera mina åkommor i detalj, haha. Och till att vila bort lite hosta och snuva. När älsklingarna kommer tillbaka, ska vi köpa hem god färdigmat och äta lite alla hjärtans dags-mysigt här hemma. Jippi!

Frida har redan firat på bästa sätt, genom att smyga undan direkt innan frukost och göra nummer två i morgonblöjan. Utan klag. Toa-beröm-present utdelades (i form av två små söta djurfigurer) och lyckan stod högt i tak. Hurra för alla hjärtans da´!

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0